هفت: تفریحات ورزشی در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : صبا


در شرایطی که اهل ورزش می باشید، میتوانید به سراغ تفریحات متنوعی بروید. اسب  ویزای کاری قبرس شمالی سواری، فوتبال و والیبال ساحلی، گلف، بولینگ، فوتبال در چمن تصنعی و مصنوعی، پاراگلایدر، ورزش‌های آبی‌رنگ، تیراندازی و… مثلا تفریحات ورزشی در قبرس شمالی می باشند.

هشت: کوهنوردی و پیاده‌روی در قبرس شمالی
شاید تعجب آور به حیث رسد، البته یکی‌از دیگر از تفریحات در قبرس شمالی کوهنوردی و پیاده‌روی در دشت‌ها و بیشه‌های این مملکت میباشد. در بخشها کوهستانی گیرنه میتوانید شاهد نصیب مهمی از طبیعت قبرس شمالی باشید. این فن کوه‌ها بیشتراز 160 کیلومتر امتداد یافته‌اند و پوشش گیاهی جذابی دارا‌هستند.

 

مهمترین قله گیرنه کوه سلویلی اسم داراست که طول آن به 1024 متر می رسد. این کوه بلندترین نقطه در جزیره قبرس شمالی میباشد.

گردش در بیشه‌های قبرس شمالی هم مورد خیر برای تفریح خواهد بود. درصورتی که اهل پیاده‌روی باشید، میتوانید در بیشه‌های این میهن یک روز بی نقص را سپری نمائید. در قبرس شمالی بیش تر از 1200 مثال گیاهی مخصوص وجود دارااست. گردش در بیشه‌های گیرنه و بلندی‌های آن در کنار مناظر زیبای دریای شمال صحنه‌ای میباشد که شاید در معاش صرفا یک توشه شانس دیدنش را داشته باشید.
خیر: تماشای لاک‌پشت‌ها در سواحل قبرس شمالی
یکی‌از دیدنی‌ترین تفریحات در قبرس شمالی تماشای لاک‌پشت‌های غول‌پیکر دریای شمال میباشد. هر ساله بیش تر از 30 هزار لاک‌پشت سرخ یا این که به عبارتی لاک‌پشت کارتا برای تخم‌ریزی به سواحل قبرس شمالی می آیند. این لاک‌پشت‌ها بیشتراز یک متر ارتفاع دارا‌هستند و وزن‌ آنان نیز به 450 کیلوگرم میرسد. تماشای تخم‌ریزی لاک‌پشت‌ها و همینطور تولدشان یکی‌از دیدنی‌ترین صحنه‌های این جزیره میباشد.

کنار دریا گلد بیچ در کارپاز، حاشیه دریا آلاگادی در گیرنه و کنار دریا کارتا به عنوان مثال مناطقی می‌باشند که هر ساله لاک‌پشت‌های سرخ آنجا را برای تخم‌ریزی گزینش می‌نمایند.

در فصل‌ خارج داخل شدن نوباوه لاک‌پشت‌ها معمولاً گردشگران متعددی به‌این سواحل  مهاجرت کاری به قبرس شمالی میایند. در شب‌ها نیز پای کوبی‌ها و مراسم‌های متنوعی در‌این سواحل برگزار می شود. ولی برای تماشای این لاک‌پشت‌ها می بایست از تورهای توریسم به کارگیری فرمائید. چون سواحل لاک‌پشت جزء بخشها نگهداری گردیده قبرس شمالی میباشند و صرفا با تایید صلاحیت می‌اقتدار از آنها دیدن کرد.
ده: شبگردی در قبرس شمالی
قبرس شمالی یک سرزمین امن میباشد. حتی در صورتیکه در شب به تنهایی به خیابان‌های شهر بروید، هیچ مزاحمتی برایتان پیش نمی‌آید. به همین خیال و خاطر شبگردی در قبرس شمالی هم یکی تفریحات در‌این جزیره میباشد. رفتن به کافه‌ها یا این که کلاب‌های شبانه قبرس، دوچرخه سواری، گام زدن در خیابان‌ها یا این که بازارها برای مثال تفریحاتی میباشند که در شب میتوانید به سراغشان بروید.

حرف انتها
تفریحات در قبرس شمالی بیشتر از هر چیزی متعلق به سواحل و آب‌های دریای کاسپین میباشد. بیشتر مرکز ها تفریحی و توریسم در‌این بخشها شغل می‌نمایند. درصورتی که اهل ورزش‌های آبی رنگ یا این که ساحلی باشید، مورد‌های خیر و خوبی پیش روی شماست. همینطور برای استراحت یا این که پیاده‌روی هم میتوانید گونه های تفریحات قبرس شمالی را گزینش فرمائید.

اما کوهنوردی و گردش در بیشه‌های این مملکت هم جذابیت بالایی داراست. در شب‌ها نیز مورد‌هایی مثل رفتن به کافه‌ها، کلاب‌ها یا این که کازینوها روی میز میباشد. در شرایطی که درباره قبرس شمالی و پروسه مهاجرت به‌این مملکت سوالی دارید، در کامنت‌ها پاسخگوی شما خوا‌هیم بود.





:: برچسب‌ها: ویزای کاری قبرس شمالی ، مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: